Tips & Tutorial Jahitan

Selendang manik 2

selendang

selendang

Ni hasil jahitan manik kedua yg siap sepenuhnya, juga dijahit pada selendang chiffon yg ada corak sikit. Kali ni manik yg aku gunakan berdiameter 4mm, jadi mmg nampaklah kat tepi kain tu. Manik berjuntai tu aku tak jahit sekeliling. Kiranya bila pakai selendang tu, manik tu berada di bahagian depan sahaja.

3 Comments

  • teh
    June 27, 2009 - 14:17 | Permalink

    teh x expert sgt psl manik ni… main hentam je beli kat ebay, tengok mne yg berpatutan harga. ­čśë

  • asma
    June 27, 2009 - 14:07 | Permalink

    waaa…lawo2 la manik yg teh beli..

  • aidil
    July 17, 2009 - 11:12 | Permalink

    wah tak sangka berbakat sgguh.. ­čÖé

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
    Powered by: Wordpress