Tip & Tutorial Jahitan

Selendang manik 2

selendang

selendang

Ni hasil jahitan manik kedua yg siap sepenuhnya, juga dijahit pada selendang chiffon yg ada corak sikit. Kali ni manik yg aku gunakan berdiameter 4mm, jadi mmg nampaklah kat tepi kain tu. Manik berjuntai tu aku tak jahit sekeliling. Kiranya bila pakai selendang tu, manik tu berada di bahagian depan sahaja.

Related Posts

3 thoughts on “Selendang manik 2

  1. teh says:

    teh x expert sgt psl manik ni… main hentam je beli kat ebay, tengok mne yg berpatutan harga. 😉

  2. asma says:

    waaa…lawo2 la manik yg teh beli..

  3. aidil says:

    wah tak sangka berbakat sgguh.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *