Muka-muka Comel

Assalamualaikum

Inilah gambar 2 orang anak sedara yang berjaya di snap. Comel sungguh 2 budak kecik ni.

Ini Iffah yang pandai buat memek muka bila nak di snap gambarnya.

Ini pula Areena yang sangat suka makan coklat. Pantang jumpa coklat.

6 thoughts on “Muka-muka Comel

  1. k.asma

    aaa….excited betul kami tgk foto terbaru 2 org budak kicik nie..huhu..dah lain..makin cumel2…
    along ckp,”xtau la kenal lagi ke x kite nie..”
    huhu..sedih je bunyi..kehkehkeh…

  2. nurul

    a’ah kak asma, iffah ok je ngan org skang..tak nangis2 dah..
    Iffah suka nyanyi ng sembang2
    ramah taw

    areena nampak dah besar lah
    macam budak ppuan dah
    dah tak baby..hehe

  3. k.asma

    maklum la xde anak..nak bermesra ngan budak2 kicik nie, dua2 x brpa pandai..kaku aje..
    xpe..raye nnt buleh jumpe dua org anak sedara nie…eh?? ke dah 3 masa tue ha?hehe..
    kalau xmau kawan2 ngan ayah long n mak long…xleh duit raye ler..kehkehkeh…

  4. huda Post author

    iffah pon dah senang ngan orang..siap ngikut2 lagi..
    mula2 je tak kenal…pastu ok lah..
    areena, bagi coklat je, terus jadi kawan..hahaha

  5. huda Post author

    rindu nak dengar iffah nyanyi n bercerita… iffah suka nyanyi lagu buai laju-laju. Bab cerita tak tau dia cerita pasal apa.
    areena suka nyanyi lagu nenek-nenek si bongkok tiga ..hihi

  6. fizah ehem2~~

    nenek2 si bongkok 3 tu mmg feveret Areena dr raye haji thn lpas,hi2…xberubah lg rupenye

    Iffah plak dh xnmpk mcm pemalu sgt,bgsla g2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!