Nangka yang sedap

Assalamualaikum.

Minggu lepas kami bekesempatan balik Dungun berjumpa mama dan baba. Masa tu pokok nangka baba memang berbuah banyak cuma tak banyak yang matang.  Dapatlah kami bawa balik 1 biji. 1 biji nangka ni pon sebenarnya sangat besar. Lepas 1 minggu peram, kami pon belah lah nangka ni.

Inilah hasilnya. memang sangat sedap!. yummi.

Tadi pon kami cuma belah 1 per 4 dari nangka yang ada sebab nangka tu sangat besar. Hari-hari makan nangka lah kami nampaknya.

3 thoughts on “Nangka yang sedap

  1. huda Post author

    errr, sakit ulu hati tu masa makan ke, atau lepas makan?
    teh rasa makan nangka ni angin badan. tapi nak jugak makan…hihhihi

  2. k.asma

    hehe..sakit ulu hati tu maknanya angin laa..pas makan mesti rasa senak..tu psl kalau terliur sgt,mkn amik rase aje..huhuhu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!