Monthly Archives: July 2011

Gossip di Tempat Kerja

Bismillah Assalamualaikum wbt Gossip ni dengar macam biasa saja, kalau disebut fitnah, rasa lebih dahsyat, kan. Dah nak masuk Ramadhan ni, s [...]

Hujan macam kat Malaysia

Bismillah Assalamualaikum wbt. Petang tadi hujan cukup lebat, macam kat Malaysia. Guruh berdentum, bergilir dengan kilat. Subhanallah, bila [...]

Kakak Tulip

Bismillah Assalamualaikum wbt Semalam jaulah ke Bingen dengan adik-adik Köln/Dortmund, memang best walaupon penat yang amat. Masa bertaaruf [...]

Makanan oh Makanan!!

Bismillah Assalamualaikum wbt Tinggal kat Jerman ni memang serba serbi kena masak sendiri sebab susah nak dapat nasi lemak, roti canai, kuih [...]

Berkias dalam kata-kata

Bismillah Assalamualaikum wbt Tadi saya dan en hubby sembang² pasal peribahasa melayu. Seronok juga bila dah lama tak sembang benda macam n [...]

Tak mengenang jasa

Bismillah Assalamualaikum wbt. Macam-macam dah engkau dapat, tapi tak reti bersyukur.. Ko dapat pergi jauh-jauh tu siapa yang bagi? Dari kec [...]
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Powered by: Wordpress