Bola kecil dari felt

Felt Craft Baby Ball

Comel kan bola ni? hihihi. Bola ni kecil saja. Percubaan pertama saya gagal sebab terlebih lebar, so jadi buruk sangat. Silap buat acuan. Tapi sebab tak puas hati, masa tu jugak saya betulkan balik acuan dan buat yang baru. Hasilnya sangat memuaskan dan nak jahit pun sekejap saja. Kalau bagi hadiah kat budakĀ², mesti suka kan. Yelah, budak mana yang tak suka main bola.

Kain felt yang sesuai adalah jenis yang lembut. Nanti nak try buat bola jenis 8 stripes pula.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!