Hasil Jahitan Homeschooling

Homeschool : Pertandingan Fesyen

image

Ini aktiviti weekend yg lepas. Nisa’ Bayan Baru anjurkan pertandingan fesyen kanak-kanak sempena program “Wanita di Sebalik Hijab”.  Alang2 baju kenduri maryam dah siap, kami bawa maryam masuk pertandingan ni. Tudung tu pula saya jahit beberapa jam sblm pertandingan sbb baru ada mood. Hihi.

Alhamdulillah maryam ni suka berkawan walaupon dia hari2 dgn mama je kat rumah. Jadi ini adalah aktiviti luar maryam dgn kawan2 dan saya sgt berharap yg lepas ni saya rajin bawa maryam ke pertandingan2 yg lain. Tujuannya untuk membina keyakinan diri. Menang ke tidak tu kita ketepikan dulu.

Masa pertandingan ni dia mmg suka sangat pakai spek tu dan tak ditinggalkan meow kesayangannya. Takpelah meow masuk contest pon, asalkan dia happy. Maryam suka bebenor jalan dgn kakak2 cantik tu sampai beberapa hari lepas contest, dia ambik dakwat cop, letak kat pipi n mata kononnya cantik mcm kakak2 tu.. Hihi


Sampai sini dulu.. Jumpa lagi insyaAllah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Powered by: Wordpress