Sulam dulu dulu

 

 

Saja nak share..
Saya mula menjahit manual tangan, takde mesin jahit sebab saya agak takut guna mesin jahit dulu2.. (mcm tak percaya sekarang dah boleh guna macam2 jenis mesin).

Saya mmg minat seni, jadi dulu2 sblm bergelar ibu, saya belajar sendiri sulaman manik dan benang. Saja seronok2, dpt tambah skill. Jahit sambil2 tgk tv.. Now dah ada 2 anak ni takde masa sgt nak tgk tv. Nak jahit manik mcm ni mmg stress sbb x siap2. Hihi..

Ni semua hasil tangan sebelum belajar guna mesin jahit. Dah ada mesin jahit, semua nak serah kerja kat mesin.

sulam1 sulam2 sulam3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!