Wishlist 3 – See through small bag

See through beg

Malam ni terfikir balik wishlist ni.
Dah lama teringin jahit clear bag ni, senang nak tengok barang apa dlm tu.

So tadi fikir2 step, berjaya juga jahit guna mesin sulam.??
Step akhir saja guna mesin biasa.
Eksperimen dengan vinyl. Rasanya vinyl ni rumit juga kalau jahit guna mesin biasa.

Lepas ni mmg nak buat banyak juga, letak mainan diorang.
Saya tak minat clear bag yg clear sepenuhnya, bila susun mcm serabut sbb nmpk serba serbi dlm tu.
Kalau clear sikit2 ni, sejuk sikit mata memandang. ??

*malam mmg susah nak guna mesin jahit biasa, anak yg kecik tak bagi.
Kalau guna mesin sulam pon, kena buat sesuatu utk diorang. ??

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!