Felt Flower Bracelet

flower-bracelet

Mula2 buat ni sbb adik nangis, saja nak bagi diam, buat dan pakaikan kat adik. 1 minit je siap ni.
Kakak tgk, request jugak 1.
Hari ke 2 kakak mintak 2 lagi.
Hari ke 3 dia mintak 4 utk dia, 2 lagi utk adik. 😁😁

Haha semangat buat ni sbb main glue gun je. Bunga2 pon semua dah siap pre cut, kakak pilihkan. Kalau nak gunting satu2 mmg lemah semangat terus mama dia ni. Saya mmg lemah kalau nak manual cut.

Ok, tak sangka sgt benda simple mcm ni diorang suka sgt n pakai hari2 tau. Keluar jalan pon nak pakai ni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!