Hasil Jahitan Tips & Tutorial Jahitan

Simple Drawstring Backpack

Orang lain mesti dah lama buat drawstring backpack ni.
Kita baru buat je, tak sangka senang sangat-sangat jahit backpack ni. ☺️

Ni jahit pon sebab beg drawstring beg maryam dah koyak rabak, beli lama dah. Bila teliti balik beg tu, aikk mcm senang je ni.

Siaplah sorang satu. Buat pon simple je, takde gabung corak kain, takde sulam nama.

Kalau ada yang nak jahit, ni ukuran beg: 34cm x 26cm, ikut ukuran beg yg beli dulu. 😊
Panjang tali: 130cm, perlukan 2 helai.
Tutorial boleh cari dalam youtube ya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Powered by: Wordpress