Zoo Penguin

Baru-baru ni pergi Zoo Taiping, maryam tanya ada penguin tak. Memang takdelah, teringin betul dia nak tengok, pengaruh kartun penguin lah ni.

Balik rumah dia cari album ni, tanya mama “Mama tengok mana penguin ni? Mahal tak nak pergi?”

Adui, mama jawab dalam keadaan tak sampai hati. “Mahal sangat sebab jauh, kena naik kapal terbang.” 😅. Maka mama carilah video-video penguin dan binatang lain kat zoo bagi Maryam & Amina tengok. Macam tu pon dah seronok adik beradik tu.

Tengok penguin kat zoo ni best, takde bekas kaca, tengok penguin tu jalan, main, berenang dan makan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!